"Vítám všechny návštěvníky těchto stránek, které mají za úkol seznámit je s mými pracemi. V případě, že Vás něco z uvedeného osloví - neváhejte a kontaktujte mne pro případné bližší info, popř. další spolupráci.



Samozřejmostí je vystavení faktury za odvedenou práci,dále mohu nabídnout zajímavé slevy na stavební materiál.


Dále nabízím úklid vysoce kvalitním a účinným vysavačem značky Rainbow - vysávání do vody, vhodné pro alergiky!!




Váš Tomáš Hruška.








P.S.:



Samozřejmě uvítám i věcné komentáře!



Ukázka mých prací

















































2 komentáře:

  1. Pěkná práce. Škoda, že jste tak daleko a nevěděl jsem o vás dříve. My jsme pozvali do bytu fušéra, který neuměl zapojit ani rozbočovací krabice pod omítku. Prostě zedník k ničemu. Nechtěl jsem po něm elektrikařinu, ale zavedení, které mi potvrdil, že zvládne (a vysekání drážek atd.). Měl jsem ale za to, že když bude sekat drážku, tak pojede logicky a ne "vzdušnou" čarou. Takže udělal drážku od zásuvky k vypínači diagonálně, místo toho, aby šel nad podlahou. Prostě fušér.

    OdpovědětVymazat
  2. Najdete mě na www.stavby-hruska.cz email : hrusa.tom@centrum.cz

    OdpovědětVymazat